8 Social Media tips που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας

Τα Social Media μπορούν να γίνουν ένας φανταστικός τρόπος επικοινωνίας για μικρές επιχειρήσεις για τους πελάτες και το εν δυνάμει κοινό τους. Εάν διαχειριστούν σωστά, τότε μπορούν να δώσουν μία αύξηση στις πωλήσεις. Εάν όμως γίνουν λάθη, τότε το αποτέλεσμα θα είναι αντιστρόφως ανάλογο από τους στόχους σας!

1. Ξεκινήστε με στόχους

Ξεκινήστε με τρεις κορυφαίους στόχους και στη συνέχεια αξιολογήστε τους μέσω των Social Media για το πως μπορούν να σας βοηθήσουν να τους πετύχετε. Πολύ συχνά οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων καταστρώνουν μία στρατηγική και σκέφτονται τι θα άρεσε σε εκείνους. Τα Social Media, όμως, πρέπει να σας βοηθάνε να φτάσετε στους στόχους και όχι να ξοδεύετε το χρόνο σας. Μην σκέφτεστε τα Social Media ως ένα μεγάφωνο για την επιχείρησή σας, αλλά σκεφτείτε πως μπορείτε να επωφεληθείτε πραγματικά από αυτά. Επικοινωνήστε με την ομάδα της Master Digital κι ελάτε να οργανώσουμε παρέα το πλάνο σας!

2. Ξεκινήστε μία συνομιλία

Ο αλγόριθμος του Facebook μας έχει δείξει επανειλημμένα ότι στις σελίδες που έχουν ικανοποιητική αλληλεπίδραση, εμφανίζει τα posts σε μεγάλη μερίδα των fans σας. Εάν μία δημοσίευση επιχείρησης δεν έχει κανένα comment, reaction, share τότε το Facebook θα το εμφανίσει σε ελάχιστα timelines. Όπως κάθε επιχείρηση έτσι και το Facebook θέλει να κρατήσει τον κόσμο στο site κι αυτό το επιτυγχάνει μέσα από posts και stories, τα οποία είναι ενδιαφέροντα για το κοινό.

Το κλειδί είναι να κάνετε ερωτήσεις και να περιμένετε απαντήσεις. Για παράδειγμα μία αντιπροσωπεία δημοσιεύει μία φωτογραφία κάποιου που αγόρασε το πρώτο του αυτοκίνητο και σίγουρα είναι ένα ενδιαφέρον post. Εάν όμως ρωτούσαν τον κόσμο «Ποιο ήταν το πρώτο σας αυτοκίνητο»; Τότε θα μπορούσαν να έχουν μία ευκαιρία να απαντήσουν. Ετσι, εκείνος που θα απαντήσει δεν θα είναι απλά ένας δυνητικός πελάτης για εσάς, αλλά ένας πελάτης που γνωρίζετε ποιο ήταν το πρώτο του αυτοκίνητο.

3. Δείξτε εκτίμηση

Το πιο σημαντικό πράγμα στα social media είναι ότι δεν αφορούν μόνο εσάς! Τα social media δεν είναι ένας μονόλογος στον οποίο εξιστορείτε στον κόσμο τα κατορθώματά σας, τις μοναδικές προσφορές ή τα προϊόντα σας. Είναι μία ευκαιρία για εσάς και το Brand σας να συνδεθείτε με έναν ουσιαστικό τρόπο με ανθρώπους που σας βοήθησαν ή σας υποστήριξαν. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και με τους πελάτες σας. Προωθήστε κάποια προσφορά μέσω Newsletter ή κάποιον αποκλειστικό εκπτωτικό κωδικό για να δείξετε ότι εκτιμάτε την αφοσίωσή τους.

4. Ξεχωρίστε

Τα Social Media είναι προσωπικά. Πρώτα είναι η επιχείρησή σας και μετά το προσωπικό προφίλ. Σε μία εποχή που το Facebook «βομβαρδίζει» καθημερινά το κοινό με διαφημίσεις, πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να ξεχωρίσετε! Να είστε διαφορετικοί. Πρέπει να βρείτε μαζί με την ομάδα σας, τρόπους να ξεχωρίσετε και να μείνετε στη μνήμη των δυνητικών πελατών σας!

5. Να έχετε σαφείς στόχους

Η διαφήμιση στο Facebook μπορεί να γίνει επικερδής, αλλά απαιτεί μία επένδυση τόσο σε χρόνο, όσο και σε χρήματα, η οποία στην πορεία θα υποδείξει σε νούμερα τα αποτελέσματα. Καταστρώστε το στρατηγικό σας πλάνο και γνωρίστε τι θέλετε να πετύχετε : Πωλήσεις, Leads ή και τα δύο; Αποφύγετε μετρήσεις όπως τα Likes ή τα Follows. Χρησιμοποιήστε το Facebook Pixel ώστε να μπορείτε να μετρήσετε και να υπολογίσετε τις πωλήσεις. Συγκρίνετε το ποσό που δαπανήσατε στις διαφημίσεις με τις αντίστοιχες πωλήσεις.

6. Κυριαρχήστε σε μία πλατφόρμα

Βρείτε που ξοδεύουν το χρόνο τους οι πελάτες στους οποίους στοχεύετε. Στη συνέχεια βρείτε το κοινωνικό δίκτυο και κυριαρχήστε σε αυτό! Κρατήστε μία παρουσία και στα άλλα δίκτυα, αλλά επικεντρωθείτε σε αυτό περισσότερο. Πρώτα ακούστε. Στη συνέχεια ενημερώστε το κοινό σας με πρωτότυπο περιεχόμενο κι αλληλεπιδράστε μαζί τους στις δημοσιεύσεις.

7. Φτιάξτε έναν προγραμματισμό

Ο σχεδιασμός των posts στα social media θα σας επιτρέψουν να δημοσιεύετε με συνέπεια και να έχετε καλύτερα αποτελέσματα. Μπορείτε να δημιουργήσετε μαζί με την Digital ομάδα σας μία στρατηγική και να λάβετε καλύτερα αποτελέσμετα με λιγότερο χρόνο και προσπάθεια.

8. Μην προσπαθήσετε να το κάνετε μόνοι

Ως ιδιοκτήτης της επιχείρησης, ο χρόνος σας είναι περιορισμένος, επομένως είναι προτιμότερο να αναλάβει τα Social Media μία εταιρεία ή μία ομάδα με την κατάλληλη εμπειρία.

Αφήστε ένα Σχόλιο

2103008737