Σίγουρα θα έχετε δει την ατάκα «Content is the King». Αυτό όμως που πολλοί αγνοούν είναι ότι το Content είναι το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του –ψηφιακού και μη- Marketing.
Ακόμα και σε περιόδους που το Marketing φαίνεται να αλλάζει μορφή και να φέρνει νέα trends, το Content Marketing είναι πάντα μία αξιόπιστη μορφή προβολής του Brand σας. Η γενικότερη έννοια του Marketing, δίχως την ύπαρξη ενός κατάλληλου και άρτιου περιεχόμενου δεν υφίσταται!
Οι καμπάνιες στα social media, οι PPC καμπάνιες ( Pay Per Click ), το SEO Strategy κλπ χρειάζονται ένα σωστά δομημένο και αυθεντικό περιεχόμενο στο υπόβαθρο για να μπορείτε με τη σειρά σας να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις σας ή την προσέλκυση πελατών!
Το κύριο ζητούμενο για κάθε εταιρεία που καταστρώνει τη στρατηγική της για το Content Marketing, είναι να «αγγίξει» τον κάθε πελάτη με το περιεχόμενο της διαφήμισης. Οπότε το να μπείτε στη θέση του εν δυνάμει ή του υπάρχοντος πελάτη είναι απαραίτητο.