Με την αλλαγή του καθεστώτος τα τελευταία χρόνια σε ότι αφορά τα προσωπικά δεδομένα και το GDPR, κάθε email και κάθε κινητό τηλέφωνο αποτελεί «χρυσάφι» για μία επιχείρηση… Και αυτό γιατί πλέον είναι πιο δύσκολο για μία επιχείρηση να συλλέξει τα data των πελατών της, οπότε αυτομάτως γίνονται και πιο πολύτιμα.
Κι εδώ, όπως και με τις εφαρμογές (λινκ) και το Newsletter (λινκ) επικρατεί η φράση «παν μέτρον άριστον». Οι καταναλωτές θέλουν να ενημερώνονται σχετικά με νέα πράγματα γύρω από την επιχείρησή σας. Οπότε αν χρησιμοποιήσετε τα SMS σαν τρόπο προώθησης του Brand σας, τότε θα πρέπει να το κάνετε συνετά.